Εισήγηση Καραμανώλη Ελένης – Γνωστική ασυμφωνία: δόμηση ή αποδόμηση των γνωστικών τειχών;

Ελένη Καραμανώλη, Υπ. Δρ. Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής ΑΠΘ ekaramanoli@edlit.auth.gr   Η εισήγηση στοχεύει στην παρουσίαση των ευρημάτων μίας πιλοτικής έρευνας που θα πραγματοποιηθεί σε προπτυχιακούς φοιτητές του τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κατά το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018 που θα παρακολουθήσουν το μάθημα της «Διδακτικής μεθοδολογίας της Ιστορίας στη Δευτεροβάθμια … Συνεχίστε να διαβάζετε το Εισήγηση Καραμανώλη Ελένης – Γνωστική ασυμφωνία: δόμηση ή αποδόμηση των γνωστικών τειχών;.